19. 2. 2015

02

Včerejší den byl super. Měla jsem celý den volno. Ráno jsem si šla začvicit (konečně jsem se dokopala k tomu něco dělat) a po cvičení jsme vyrazili s Ondrou do sauny. Začali jsme chodit od ledna a je to vážně bomba. Pokaždý se tam strašně těším. Po sauně jsme skočili na oběd, já do Sisters na polévku a dva chlebíčky a Ondra přes chodbu do Naše maso na burger:) A den jsme zakončili filmem Theory of Everything (http://www.csfd.cz/film/357133-teorie-vseho/)









                                                 čepice, svetr, legíny, boty H&M, kabát Camaïeu, šála Pimkie, kabelka Zara

9 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. do vysocan, je to saunovy svet a je to tam strasne super! http://www.infinit.cz/praha-vysocany-spa

      Vymazat
  2. Sisters mám moc ráda, můj favorit je chlebíček s pomazánkou z červené řepy a s kozím sýrem <3

    OdpovědětVymazat
  3. A co je na sauně tak super? Mně to přišlo vždycky dost nechutný a štítila jsem se tam, ale to jsou poznatky z dětsví, možná to dospěláci vidí jinak? :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha:D ja ji v detstvi ve skolce uplne nesnasela, pak na soustredeni s basketem jsem se ji vyhybala co to slo, ale tohle jak je to saunovy svet, tak je to trochu jiny. je tam pet druhu saun, hrozne krasne vonava tropicka, finska, selsky saunovy domek, medova ...atd. hraje tam prijemna hudba a jsou tam sprchy, takze zadny skakani do ledovyho bazenku. no a asi uz jsem stara, ale hrozne si tam odpocinu, vypotim z tela skodlivy veci a jeste mam pak krasnou plet:)

      Vymazat
  4. Krásná šála, moc ti to sluší.

    OdpovědětVymazat
  5. Cute coat :)
    BLOG M&M FASHION BITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpovědětVymazat
  6. You look gorgeous! You follow all of the trends of the moment.

    OdpovědětVymazat