19. 2. 2015

01

Jsem zpět! Tentokrát už vážně. Blog měl pauzu asi tři roky (to není úplně málo). Nějak jsem neměla potřebu cokoli psát nebo fotit. Neznamená to, že by se u mě nic nedělo. Studovala jsem dva roky v Olomouci obor Teorie a dějiny dramatických umění, odjela na půl roku do Kanady, odtud si dala výlet na tři týdny do Kalifornie, do školy se zatím nevrátila a přestěhovala se do Prahy. To jen tak stručně.
Blog jsem měla v hlavě už delší dobu, pár pokusů o začátek tady i byl, ale nějak to pořád nebylo ono.
No a jak se tak překulil rok 2014 a začal rok 2015, tak jsem si řekla, že nebudu už nic odkládat a je to tady. Zatím tedy taková beta verze. Bude se ještě měnit vzhled, přibudou odkazy na instagram atd. a prostě to tady bude takový hezký.
Teď si uděláme jen takovou malou foto rekapitulaci od začátku roku (plus teda ještě Vánoce).

K vánocům jsme si s Ondrou nadělili nejlepší dárek a splněný sen. Už máme přes airbnb zařízené i ubytování a teď jen ještě vydržet ty tři měsíce.

Vyfotili si a prošli se zasněženou Letnou.



Byli jsme zatím na jediném filmu (a to je dost ostuda) - http://www.csfd.cz/film/340110-miluj-souseda-sveho/


Navštívily jsme Primark v Drážďanech. A teda musím říct, že široko daleko je ten nejlepší. Rozhodně ve srovnání s Vídní a Berlínem.


A na závěr si udělali valentýnskou fotka ve Smileboxu.




4 komentáře:

  1. som rada, že si späť a teším sa na všetky tvoje nové zážitky, o ktoré sa s nami podelíš :) a mega ti narástli vlasy počúvaj :D

    OdpovědětVymazat
  2. jé, těším těším, na staronový blog! Juch!
    a film jsem viděla taky a moc se mi líbil.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem hrozně moc ráda, že si zpět! :-)

    OdpovědětVymazat